Emerce Health op 31 oktober 2019: bomvol innovaties in cure, care en technologie [aanbevolen]

door

Marketing in Farma is partner van Emerce Health, de jaarlijkse conferentie over de relevante ontwikkelingen, de slimste toepassingen en nieuwste innovaties en de impact daarvan in de zorg. Voor farmaprofessionals staan er ook dit jaar weer veel interessante sprekers en cases op het affiche, bijvoorbeeld van Babylon Health, LUMC, Radboud en Saltro over onderwerpen als voice marketing, Artificial Intelligence, patient journeys, design thinking en chatbots. Bekijk hier het hele programma.

Let op: als je je voor 1 oktober registreert profiteer je nog van de early bird korting.

Actie! Ga jij straks gratis naar de Emerce Health conferentie?

Op 30 september selecteren we volstrekt willekeurig 2 abonnees op de Marketing in Farma nieuwsbrief die gratis naar deze conferentie mogen. Wil je daar kans op maken? Abonneer je dan nu op onze nieuwsbrief. Ben je al abonnee? Dan ding je uiteraard net zo zeer mee om 1 van de 2 tickets te bemachtigen.



* verplicht veld

Pluripharm | Project Manager

Om de groeiambities en de (internationale) projecten van ons bedrijf verder vorm te geven zijn wij op zoek naar een resultaatgerichte collega, die met zijn…

GSK | Brand manager

We are ViiV Healthcare – the only pharmaceutical company focused on solely on HIV therapeutic area. Our mission is to leave no patient behind and…

Novartis | Customer Engagement Manager Dermatology

As Customer Engagement Manager, you will be responsible for key account management aligned with Priority Squad targets including managing specific account(s)/relationships. You will also manage…