It’s a wrap [event]

door

Bevlogen Gen-Z’ers, haperende mentimeters, creatieve ingevingen, lauwe bitterballen, activistische Gen-X’ers, zevenvinkerige invalshoeken, onzekere pubers, te grote reservoirs, te weinig huisartsen, fraaie simulaties, prijswinnende campagnes, zoekende Millennials, nieuwe websites…. het kwam gisteren allemaal langs op een zeer geslaagde Marketing in Farma LIVE!! Wait… what? Oh dat wordt dus nu InFarma LIVE!! Want het platform heet vanaf nu InFarma. Look ’n feel opgefrist… helemaal leuk.

Later meer over het evenement van 7 december!



* verplicht veld

Pluripharm | Project Manager

Om de groeiambities en de (internationale) projecten van ons bedrijf verder vorm te geven zijn wij op zoek naar een resultaatgerichte collega, die met zijn…

Novartis | Customer Engagement Manager Dermatology

As Customer Engagement Manager, you will be responsible for key account management aligned with Priority Squad targets including managing specific account(s)/relationships. You will also manage…

GSK | Brand manager

We are ViiV Healthcare – the only pharmaceutical company focused on solely on HIV therapeutic area. Our mission is to leave no patient behind and…